Hidung sensitif akibat resdung

Bila Resdung ni, pantang berhabuk sikit je mesti nak bersin.

Orang lain dah tak pakai Mask, yang kita ni masih guna sebab tak tahan dengan habuk.

Mujur lah ada kawan kerja yang prihatin macam Si Nurul ni. Dia hadiahkan MD KAPSUL RESDUNG untuk saya cuba.

Alhamdulilah, macam tak percaya. Sekarang saya pun dah bukak Mask dengan bangganya.
Setakat habuk sikit-sikit tu dah tak ada hal lah.

Untuk info lanjut tentang MD KAPSUL RESDUNG, boleh klik link di bawah : 0103317006

(Visited 11 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published.