Kedai makan sedap di Machang

Teringin nak makan kambing Bakar blackpepper? Kedai ni memang A+

ok, teruskan membaca nanti saya btau dimana lokasi kedai ni.

Saya tengok lauk dia pun dah sedap. Demo rasa gana?

Selera molek kata orang. Saya cuba dua lauk, kambing blackpepper dan ayam bakar pedas.

Licin saya makan.

high rekemen, boleh la nak mari makan.

Bab harga kasar sikit, pasal lauk kambingkan…. Kedai lain pun lebih kurang je.

ayam dia pun besar juga.. Nak makan ikan bakar pun boleh mari sini.

Opp, lupa nak btau mana lokasi kedai ni.

deretan kedai pomen depan gelanggang badminton. Nama kedai ‘Bare Bakar’ rasa.

Boleh imagine tak? Nak mudah dari Balai Polis Machang, akan jumpa sekolah menengah, kemudian jumpa kedai tu.

Mudah kan…..

-nanti sy update-

 

(Visited 1,151 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *